5 oktober 2012

Tidig kväll


Idag är jag helt slut, både i kropp och knopp. Det ska bli så skönt att komma hem och lägga mig på soffan. Men där blir jag nog inte liggandes särskilt länge, jag behöver sova och det gör jag bäst i sängen.

Jag tänkte passa på och göra en liten utvärdering av onsdagkvällens "experiment" då jag lät bli tv, dator och mobil. Om jag ska vara ärlig så surfade jag in en kortis på datorn, dels för att betala en räkning, dels för att kolla tidtabellen för en buss jag skulle ta morgonen därefter. Men det tog inte många minuter så det känns helt okej.

Hursomhelst så blev det en lång kväll och en väldigt skön sådan. Jag fick mycket gjort och kände att mina trötthetssignaler kom fram tydligare än de gör när man sitter och klickar runt på datorn. Det här ska jag absolut göra till en rutin!


/Karin

1 kommentar:

  1. Smart! Jag har också kvällar då jag låter bli datorn men så ligger ju mobilen där och då ska jag bara....

    SvaraRadera