4 oktober 2012

Sen kväll och nakenchock

Idag blir det tyvärr inget sänggående innan klockan 22. Jag är i en annan stad i ett annat land och jobbar med ett event som pågår under kvällen. Imorgon flyger vi tillbaka till Sverige jättetidigt, så jag känner mig väldigt glad över att jag redan har sovit så många timmar den här veckan.

För övrigt så har jag världens minsta badrum här på hotellet. När jag drog bort duschdraperiet efter min dusch stod jag nästan med magen mot det minimala handfatet och möttes av två tredjedelar av mig själv i spegeln. Gaaah! Det är en bit kvar till drömkroppen om man säger så...

/Karin, som fortfarande är godisfri men inte orkar skriva hur många godisfria dagar hon har haft. Det är godisfritt fram till jul, punkt slut!

1 kommentar:

  1. Haha, vilken syn. På ett hotell jag var på satt duschen mitt på toan så man skulle duscha över toalett och handfat också. Mkt märkligt, värsta båtstuket. Bra jobbat med godiset!

    kram, pernilla be

    SvaraRadera