1 november 2012

Redan?!?

Jag kan inte fatta att det redan är november! Hur kunde det här året gå så fort?

Jag minns en kväll i början av januari. Jag hade varit på ett museum tillsammans med en vän och vi satt i museumsrestaurangen och pratade om det nya året. Jag hade så stora planer och min vän sa att det fanns så mycket tid, det hade bara gått tre dagar på det nya året.

Nu sitter jag här. 1 november. Jag har inte uppnått många av mina mål, men jag kan inte låta bli att känna mig rätt nöjd ändå. Jag känner att jag är på rätt väg. Jag mår väldigt bra för tillfället. Jag har inte hetsätit på över en månad och jag har inte alls lika mycket ångest som jag haft tidigare. Det känns fantastiskt!

Nu återstår det två månader av året. Jag tycker att vi försöker se till att 2012 avslutas på topp!

/Karin

3 kommentarer:

  1. Kanske skulle man sumera sitt år från ett mågott-perspektiv? Om det nu inte varit optimalt så i alla fall hitta det man genomgående gjort bra...

    SvaraRadera
  2. Det låter kanon! Man måste börja resan inifrån. Först acceptera och gillas sig själv, och först därefter förändra. Tankens kraft är stark!

    kram, pernilla be

    SvaraRadera
  3. Att inte hetsäta och känna mindre ångest är ju högsta vinsten. Superstarkt. Håller med, vi ser till att avsluta på topp.

    SvaraRadera