11 november 2012

Krasslig

Veckan som gått har varit väldigt intensiv. Igår kväll kunde jag äntligen slappna av och jag sov cirka tolv timmar i natt. Hur skönt som helst!

Men när spänningar släpper händer det saker i kroppen. Jag vaknade upp med halsont, täppt näsa och ryggont. Det sistnämnda är ett tydligt tecken på att jag 1) behöver bli starkare 2) behöver gå ner i vikt.

På grund av min krasslighet blev söndagen inte alls som jag hade tänkt, men jag har ändå lyckats beta av en hel del punkter på min attgöralista. Nu ska jag se Downton Abbey på svtplay och ta en kopp te.

/Karin

3 kommentarer:

  1. Bra att du ändå tar dig tid till ingenting, det låter skönt!

    Ryggont efter litet längre nattsömn än vanligt får jag också, det har nog precis samma orsaker som ditt.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Känner mig först nu ok efter en och en halv veckas förkylning.

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera