25 september 2012

Nya tag utan godis

Jag tycker att det verkar vara lite energilöst på många viktbloggar just nu, inte minst på den här lilla bloggen. Ska vi inte försöka ändra på det?

Om vi kan stötta och inspirera varandra har vi större chans att nå våra mål, vilket i de flesta viktbloggares fall är en minskad vikt och i mitt fall även en hälsosam inställning till mat.

Vad sägs om godis- och snacksfritt fram till julafton? Om vi börjar imorgon handlar det om 89 dagar. 89 dagar! Det klarar vi!

Och vad sägs om (minst) ett blogginlägg om dagen under denna period? 89 blogginlägg! Det klarar vi också!

/Karin

3 kommentarer:

  1. Vilken bra utmaning! Själv är jag inte i ett sånt läge att jag vågar ge mig 89 dagar utan godis, jag skulle bara misslyckas. Men jag hejar på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med det känns lite trögt o tungt nu. Jag vill försöka. Jag har varit godisfri sedan i måndags. Lycka till.

    SvaraRadera
  3. Ett blogginlägg per dag är jag med på!

    SvaraRadera